Vastgoedbeheer


Het investeren in vastgoed kan erg lucratief zijn, maar kost ook tijd om het te beheren. Er kunnen verschillende redenen zijn om het beheer uit handen te geven, waarvan gebrek aan tijd één van de belangrijkste is, maar ook het gemak speelt een grote rol. Genieten van rendement, zonder omkijken. Hoe perfect klinkt dat?

Wanneer MAN Vastgoed het financieel beheer overneemt, dragen wij zorg voor de incheck. Er wordt een opleverrapport opgesteld en een fotoreportage gemaakt, zodat voor alle partijen duidelijk is, in welke staat de woning verkeert tijdens de sleuteloverdracht.

Wat zijn de kosten van vastgoedbeheer?

Voor het opzetten van de administratie, technisch en financieel beheer rekenen we eenmalig 1 maand huur. De maandelijkse kosten zijn hierna €65. Voor grotere portefeuilles maken we graag een afspraak op maat. Voor meer informatie kunt u contact met op met ons opnemen.

Wat kunnen wij uit handen nemen?

  • Administratief beheer
  • Financieel beheer
  • Technisch beheer

MAN Vastgoed ... U zoekt, Wij vinden!

  • Veel ervaring met kopen onroerend goed.
  • Wij verzenden de facturen.
  • Beheren van waarborgsommen.
  • Bewaken van huurverhogingen.
  • Goed contact met vaste aannemers.
  • Wij bieden snelle service.

Administratief beheer


Bij het verhuren van vastgoed komen allerlei administratieve zaken kijken. Denkt u maar eens aan het werven en selecteren van bewoners. Waar haalt u op korte termijn betrouwbare huurders vandaan? MAN Vastgoed neemt graag alle bijbehorende administratieve werkzaamheden van u over. Hierdoor houdt u meer tijd over voor andere zaken.

Wat regelen wij voor u:

  • Opstellen van huurcontracten
  • Huurprijsvaststellingen
  • Screenen van kandidaat-huurders
  • Advies en begeleiding bij het voeren van huurprijs en/of contractonderhandelingen
  • Behandelen van huuropzeggingen
  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen

Financieel beheer


Kost het monitoren van uw financieel beheer veel (negatieve) energie? Begrijpelijk, maar het is wel uiterst belangrijk dat dit adequaat gebeurt. Wij nemen graag uw zorg uit handen!

Wat regelen wij voor u:

  • Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
  • Huurfacturen aan huurders verzenden
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder

Technisch beheer


Een goed technisch beheer is een belangrijk onderdeel bij verhuur van uw onroerend goed. Een goed onderhouden pand is immers bepalend voor de waarde. Daarom neemt MANVastgoed elke melding serieus en kunt u rekenen op een snelle service!

Wat regelen wij voor u:

  • Verrichten van inspectie bij mutatie en inspectierapporten opstellen
  • Verrichten van inspectie bij klachten
  • Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
  • Afhandeling klachtenonderhoud
  • Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
  • Controle ingediende nota's
  • Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig